Handelsbetingelser

Capshoppen.dk er ejet af:

Bruun & Langli ApS

CVR-nr.: 37226335


Adresse:   
 

Majsvænget 102

8340 Malling

Danmark


Kontakt:
 

Telefon:                            +45 71 99 28 05

Mail:                                   support@capshoppen.dk

 

Har du brug for hjælp kan du kontakte vores kundeservice. 


Bestilling:
 

Din bestilling på Cap Shoppen er først endeligt indgået, når du modtager en ordrebekræftelse fra os. Du kan desuden se dine nuværende bestillinger og gamle under Min Konto -> Mine Ordrer.

Alle vores købsaftaler indgås på dansk.

Der tages i ordrebekræftelsen forbehold for udsolgte og/eller udgåede varer, prisfejl samt prisstigninger.

Vores primære kommunikationsform er email. Det er kundens ansvar at den indtastede email adresse er korrekt. Endvidere skal kunden selv sikre sig for at mails fra Cap Shoppen ikke havner i/sorteres fra som spam mail.Sørg derfor for, at kommunikation fra Cap Shoppen ikke sorteres fra.
 

Du får ikke nyhedsmails, hvis du ikke siger ja tak. Du kan til enhver tid framelde dig vores nyhedsmails.

Alle priser på Cap shoppen er inklusiv moms samt eventuelle andre afgifter. Der tages forbehold for evt. kortgebyrer, hvilken kunden selv betaler.

Du kan betale med Dankort, eDankort, Mastercard, Maestro & Visa-kort.

Fragten er altid på 0 kr. Derfor er prisen inkl. fragt.  
 

Betaling:

 

De kontooplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til PBS i krypteret form (SSL) som det kun er dig og PBS der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om dig. Ved køb med Dankort eller kreditkort trækkes beløbet fra din konto så snart varen afgår fra Capshoppen.dk.

På Capshoppen.dk kan der betales med: 


Dankort
MasterCard
Visa
VisaDankort
Visa Electron
Maestro
JBC
American Express


Der tages ikke gebyr ved betaling på capshoppen.dk
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra capshoppen.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

 

Levering:
 

Når du har modtaget ordrebekræftelsen, afsendes ordren indenfor 1 til 4 hverdage. Undtaget herfra er varer, hvor det er angivet, at det er en vare der ikke er på lager  Den normale leveringstid til adresser i Danmark er 1-2 hverdage efter ordreafsendelse, der tages dog forbehold for længere levringstid. Alle varer sendes med Post Danmark og i sjældne tilfælde GLS. Vi levere alle varer så længe lager haves. Bestiller du både lagervarer og varer som er angivet som en vare ikke på lager, forbeholder Cap Shoppen sig ret til enten at sende ordren delvist eller samlet, når varen som ikke var på lager, er på lager igen. I langt de fleste tilfælde sender vi din ordre som et brev, men dette kan resultere i problemer hos Post Danmarks døgnpost. Endvidere har Post Danmark ikke forsikring samt track’n’trace, så oplever du problemer bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. De fleste leverancer sendes herfra som brevpost, og det anbefales derfor, at du får varen leveret direkte til din adresse, eller evt. til din arbejdsplads. Cap Shoppen er ikke erstatningspligtig, hvis der ved bestilling er angivet en forkert adresse, og dette medfører bortkomst af forsendelsen. Modtager du ikke din forsendelse, skal du straks kontakte os.

DER TAGES FORBEHOLD FOR TRYKFEJL, LAGERSTYRINGSFEJL OG PRISÆNDRINGER.



Fortrydelsesret (RETURRET):
 

Mod al forventning forekommer der situationer, hvor du fortryder dit køb. Enhver vare kan returneres indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget varen. Fortryder du dit, skal du, for egen regning, returnere varen i væsentligt samme stand og mængde, som da du modtog den. Du skal selv betale returfragten for varer der returneres. Vi vil dernæst kreditere din konto indenfor ca. 7-14 dage, hvis varen/varerne er i væsentligt samme stand. Har du handlet med dankort eller kreditkort bliver beløbet tilbageført til din konto. Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen, eller returnere den på returadressen.


Ombytning:
 

Enhver vare kan byttes indenfor 14 dage. Du skal betale returfragten, men vi sender  den eller de ombyttede varer fragtfrit. Hvis vi ikke har den ønskede vare på lager, vil varebeløbet blive tilbageført indenfor 7 dage eller hurtigst muligt. Varer kan kun ombyttes til varer med samme eller lavere pris. Ønskes en vare til en højere pris, bedes ny ordre afgivet og kontakt bedes tages til kundeservice.


Reklamation:

 

Ved følge af købeloven, har du som kunde hos Capshoppen.dk 2 års reklamationsret. Vurderes det, at varens skade/mangel er forårsaget af en fejl eller mangel ved varens fremstilling, vil Capshoppen.dk tilbyde et nyt produkt, reparation eller pengene tilbage. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Vurderes det, at produktets skade er forårsaget af fysisk skade, såsom tab, vold eller andet, har Capshoppen.dk ikke mulighed for at tilbyde kunden et nyt produkt eller pengene tilbage. Læs mere om dine rettigheder he
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

 

RETURVARER SENDES TIL:
 

CapShoppen.dk

Majvænget 102

8340 Malling

Danmark


Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder (2 år) på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen/fejlen. Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen/fejlen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig.


Skade under transport:
 

Modtager du en pakke, der har synlige tegn på skader under transport, er det vigtigt, at du modtager pakken med forbehold, eller alternativt åbner pakken, mens fragtfirmaets personale ser på. Hvis indholdet har taget skade, skal der laves en erstatningssag med det pågældende fragtfirma (Post Danmark højst sandsynligt). Fragtfirmaets personale kan hjælpe dig med at lave erstatningssagen. Det er vigtigt, at du straks gør indsigelser mod pakkens tilstand, og ikke kvitterer for modtagelsen uden forbehold.


Det er også muligt at nægte modtagelse på en beskadiget pakke. Den vil så komme retur til os til kreditering. Er skaden ikke synlig ved modtagelse, kan du stadig lave en erstatningssag. Dog skal du sørge for at tage kontakt til fragtfirmaet hurtigst muligt, da de efter nogle dage ikke længere vil erstatte en beskadiget vare. For Post Danmark er denne periode 7 dage. I alle tilfælde er det klart en fordel at starte erstatningssagen øjeblikkeligt, skaden opdages.

Dette er dog kun et tilfælde ved pakketransport, da breve ikke forsikres, hvilken sjældent bruges.

Kontakt vores kundeservice for hjælp.

Vil du vide mere om vores persondata politik, læs venligst siden ”persondata politik.”


Til dig der vil vide mere om e-handel og sikkerhed:
 

Forbrugerrådet:

http://taenk.dk

E-handelsfonden:

http://www.emaerket.dk

Forbrugerombudsmanden:

http://www.forbrugerombudsmanden.dk

Forbruger Europa:

http://www.forbrugereuropa.dk/EHandel